onsdag 8 juni 2011

Underbara Cleo söker nytt hem!

Minns ni ljuvliga Cleo? Den underbara lilla katt-tjejen som hittades i ett garage. I några månaders tid fanns hon hos mig medans hon växte till sig lite och fick social träning av mina kissar, sedan flyttade hon hem till Lisa och Birma-tjejen Selma. Tyvärr så vill inte Selma acceptera Cleo och därför behöver hon nu flytta till ett nytt hem. Nedan följer annons, kontaktuppgifter och lite bilder:


"På grund av osämja mellan mina katter så måste jag nu omplacera Cleo.

Jag har försökt allt men gammelkatten vägrar acceptera henne.

Cleo hittades övergiven i ett garage när hon var ca 8-10 veckor gammal, så hon har haft en tuff start i livet och behöver ett hem där hon kan få all den kärlek och uppmärksamhet
hon behöver.

Cleo är nu knappt ett år gammal, och är en väldigt mysig och aktiv katt. Hon är väldigt anpassningsbar och älskar gos och lek.
Hon är vaccinerad, chippad och blev kastrerad för en månad sedan.

Cleo är och ska förbli innekatt, men tillgång till kontrollerad utevistelse är ett plus!
Jag ser gärna att hon får en kompis då hon gillar att ha sällskap.

Jag säljer henne inte via mejl utan jag vill ha en personlig kontakt med dig som blivande köpare.
Priset är vad kasteringen kostade dvs 1000:-

Ni kan nå mig på
lisaa_8@hotmail.com

Mvh Lisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar